بیماری همه‌گیر کرونا مدت زیادیه که زندگی همه ما رو تخت تاثیر قرار داده و تقریبا زندگی با کرونا برای همه ما تبدیل به یه عادت شده. تقریبا دیگه نمی‌تونیم زندگی رو بدون ماسک تصور کنیم. شاید اگه واکسنش هم بیاد خیلی از ما نتونیم بدون ماسک تو محیط‌های شلوغ حضور پیدا کنیم.

از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا، کمبود ماسک، تلاش نیروهای مردمی برای تولید انبوه ماسک را به همراه داشت. شاید تصویر پیرمردی با تکه‌ای کیسه که به صورتش نصب بود را یادتان باشد.بعدها با تولید انبوه ماسک توسط کارگاه‌های کوچک و بزرگ دیگر کمبود ماسک احساس نشد. رفته رفته جوانترها و آنهایی که به ظاهرشان بیشتر اهمیت می‌دادند سعی کردند از ماسک‌های زیباتری استفاده کنند. کم‌کم ماسک‌های رنگی، چرمی، طرح‌دار و … به بازار اومد و مورد استفاده قرار گرفت.

با توجه به این موضوع و اتفاقای یک سال گذشته، تصمیم گرفتیم با برگزاری یک مسابقه‌ای برگزار کنیم که شما با استفاده از مهارت‌های گلدوزی‌تون یک ماسک بدوزید و روش گلدوزی کنید، پس کل کاری که لازمه انجام بشه دوخت یک ماسک هست که روش گلدوزی کردید 🙂

نحوه شرکت در مسابقه:

برای شرکت در مسابقه لازم است کارهای زیر را انجام دهید:

۱- یک ماسک بدوزید و با طرح دلخواهتان روی آن را گلدوزی نمائید. (هرکس میتواند بیش از یک ماسک تولید کند و محدودیتی در تعداد نیست)

۲- عکس ماسک را (چه در حال استفاده روی صورت یا غیر آن) در اینستاگرام منتشر کنید و زیر آن بنویسید: (برای شرکت در مسابقه‌ی “گلدوزی روی ماسک دوزیبا” #DoozibaMask) (حتما هشتگ رو استفاده کنید چون تنها پست‌هایی که هشتگ دارن ترتیب اثر داده می‌شن) اگر صفحه‌ی شما در اینستاگرام خصوصی (پرایوت) هست، اسکرین شات پست منتشر شده خودتون رو برامون دایرکت کنید. دقت کنید با ارسال عکس ماسک به دایرکت در مسابقه شرکت داده نمی‌شید و فقط باید از پست‌تون اسکرین شات بگیرین و دایرکت کنین.)

۳- خرید پکیج مسابقه شامل: ۱مترمربع پارچه، کارگاه گلدوزی، سوزن مناسب گلدوزی با دست، قیچی سرنخ زن، انگشتانه، یک خودکار حرارتی با جوهر محو شونده و تعدادی طرح های مختلف پرینت شده روی کاغذ جهت کمک به شما. (استفاده از طرح‌ها اجباری نیست و فقط جهت کمک به عزیزانی است که در طراحی ممکن است ضعف داشته باشند.) – بطور کلی شرط سوم مسابقه یعنی خرید پکیج مسابقه اجباری نیست اما به امتیاز نهایی مسابقه اضافه می‌کند.)

داوری و انتخاب طرح‌های برگزیده

مهلت ارسال آثار تا ۲۷ اردیبهشت ماه است و پس از آن هیئت داوران تا ۳۱ اردیبهشت ماه آثار را بازبینی و داوری می‌کنند و ۱۰ طرح به عنوان طرح‌های برگزیده انتخاب می‌شوند.
مواردی داوران در بررسی آثار ارسال شده، بررسی خواهند کرد:

  • %۲۰ تمیزی دوخت
  • %۲۰ قابل استفاده بودن
  • %۱۵ خلاقیت در دوخت‌های بکار رفته
  • %۲۵ زیبایی
  • %۲۰ خرید پکیج شرکت در مسابقه

به این نکته دقت کنید که ماسک‌ها تزیینی هستند و بر روی ماسک بهداشتی استفاده خواهند شد؛ بنابراین ضرورتی به در نظر گرفتن موارد بهداشتی نیست.

هیئت داوران مسابقه

  • فاطمه عبدی، مدیر و موسس مجموعه‌ی دوزیبا
  • الناز غلام‌زاده، گرافیست و مدیرارشد بخش طراحی دوزیبا
  • سرکارخانم جمیلی، کارشناس سوزن‌دوزی

آثار برگزیده و جوایز

از یکم خرداد ماه، ۱۰ طرح برگزیده برای مشتریان و دنبال‌کنندگان دوزیبا به نمایش گذاشته می‌شوند و با رای آن‌ها، ۳ طرح به عنوان طرح‌های برگزیده‌ی اول تا سوم انتخاب می‌شوند و در تاریخ  ۵ خردادماه، برندگان اعلام می‌شوند و جوایز به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

جایزه‌ی طرح اول: ۷۰۰ هزار تومان وجه نقد

جایزه‌ی طرح دوم: ۷۰۰ هزار تومان بن خرید از محصولات دوزیبا

جایزه‌ی طرح سوم: یک جفت کوسن با طرح دلخواه

 

نحوه خرید پکیج شرکت در مسابقه: (مهلت خرید پکیج به پایان رسید)

پکیج مسابقه شامل همه لوازمی هست که شما برای دوخت ماسک احتیاج دارید. هرچند خرید پکیج مسابقه اجباری نیست ولی همینطور که بالاتر گفتیم ۲۰درصد امتیاز مسابقه به خرید اون تعلق داره 🙂 البته جای نگرانی نیست و لازمه بگم که ارزش ریالی این لوازم حدود صدهزار تومنه که برای اینکه شما بتونید راحت تهیه‌ش کنید فقط ۵۰هزارتومن قیمت گذاری شده. پیشنهاد جذاب و ردنشدنی ما اینه که پکیج مسابقه رو میتونید با ۹۰درصد تخفیف و فقط با ۵ هزارتومن بخرید (نحوه استفاده از تخفیف استوری شده)
(درگوشی: دیگه حتی اگه تو مسابقه هم نخواید شرکت کنید پکیج براتون خیلی خیلی ارزون میفته و میتونید تهیه‌ش کنید)

 

منتظر آثار و طرح‌های خلاقانه و زیبای شما هستیم!